CHAT

Search

Monday, March 1, 2010

Piagam pelanggan

PIAGAM PELANGGAN

KAMI WARGA SEKOLAH KEBANGSAAN SK TAMAN RINTING 3 DENGAN PENUH TEKAD DAN ILTIZAM
BERIKRAR DAN BERJANJI AKAN MENUMPUKAN SELURUH TENAGA DAN USAHA KAMI UNTUK:
  • 1. Memastikan sistem pendidikan berjalan dengan baik di sekolah ini bagi memenuhi
  • kehendak individu, masyarakat dan negara serta memenuhi perpaduan negara.
  • 2. Menyedikan staf yang mencukupi serta berdidikasi, komited, berdisplin, bertanggungjawab
  • dan produktif.
  • 3. Memastikan semua kanak-kanak dan pelajar mendapat tempat belajar pada hari pertama
  • persekolahan bermula.
  • 4. Menentukan setiap guru dan kakitangan berkhidmat dengan cekap dan berkesan sepanjang masa.
  • 5. Memastikan kami sentiasa peka dan responsif kepada kehendak dan keperluan pelanggan.
  • 6. Memberikan layanan mesra, perkhidmatan yang cekap dan jawapan segera kepada setiap pelanggan
  • yang berurusan dengan kami.
  • 7. Menentukan setiap surat rayuan kepada Sk Taman Rinting 3 diberi jawapan dalam tempoh 14hari
  • dari tarikh surat diterima.
  • 8. Bersedia memberi penerangan dan maklumat terkini dengan tepat dan cekap kepada pihak
  • yang berkenaan.
  • 9. Sentiasa bersedia dan sanggup menerima pendapat, cadangan, syor dan teguran yang membina
  • daripada semua pihak demi meningkatkan prestasi perkhidmatan dan kecemerlangan akademik.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails